Τρίτη 20 Μαρτίου 2012

Ο παλιός αλλιώς, ο νέος ωραίος

Είχα γλαρώσει στον καναπέ χθες βράδυ, όταν το κινητό μου αποφάσισε να με πάρει μακρυά από την αγκαλιά του Μορφέα.

"Έλα τι κάνεις; του λέω"
"Κάνω παιδί", μου απαντάει με μια "ελεγχόμενα φρικαρισμένη - χαρούμενη - χεσμένη επάνω μου" χροιά στη φωνή του.

















Τα χαρούμενα νέα με πήγαν αμέσως πίσω 4 χρόνια. Θυμάμαι το αντίστοιχο τηλεφώνημα που είχα κάνει κι εγώ.
 
Τέσσερα χρόνια έχουν περάσει και μου φαίνονται αιώνες...

Τι θα συμβούλευα λοιπόν, εγώ ο "παλαίουρας" σε έναν "νιούφη" μελλοντικό μπαμπάκα;


Προσπαθώ να κάνω έναν δεκάλογο και να τον μοιραστώ μαζί σου...

1. Δείξε πόσο αγαπάς τη γυναίκα σου και ενέπνευσέ της το απόλυτο αίσθημα ασφάλειας. Αυτή έχει πολλούς περισσότερους λόγους να φρικάρει από εσένα. 

2. Μην ακούς κάθε μαλακία που θα σου λέει ο ένας και ο άλλος. Άκου μόνο τη γυναίκα σου και τον γιατρό σας.

3. Ψάξτο! Διάβασε, ξαναδιάβασε και απόλαυσε το. Η πρώτη εγκυμοσύνη είναι - σαν την λάκτα - και η παντοτινή. Τις επόμενες τις περνάς στον αυτόματο (λένε, ακόμα εγώ δεν το έχω ζήσει..)

4. Φρόντισε την γυναίκα σου. Σώμα και πνεύμα. Λέγε ναι. Αυτή τραβάει κουπί και εσύ ψωνίζεις μάρσιπο από το ebay.

5. Μέχρι τον 4ο μήνα, δεν υφίσταται εγκυμοσύνη. Έτσι έλεγε ο γιατρός μας, το λέγαμε "γκαντεμοπροπαγάνδα", αλλά κάτι ξέρουν αυτοί...

6. Βγάλε όσο είναι ώρα κάποια προσωπικά σου γούστα και άρχισε να δουλεύεις στο μυαλό σου την ιδέα ότι μπορεί να τα στερηθείς. Όσο μάγκας κι αν νομίζεις ότι είσαι, ο καλός μπαμπάκας είναι εκεί που τον χρειάζονται. 

7. Αν δεν είσαι φίλος του ύπνου, γίνε. Θα τα ξαναχαλάσεις μαζί του για τα καλά όταν γίνετε τρεις.

8. Κρίση έχουμε, ρώτα φίλους με αντίστοιχο lifestyle για το τι πραγματικά άξιζε από όσα αγόρασαν και τι όχι. Αλλιώς θα μαζέψεις έναν σκασμό άχρηστες παπαρ - σόρυ, γκατζετιές.

9. Όταν με το καλό στο φέρουν στην αγκαλιά, ξέχνα τις πουρμπούρες. Είχα ξεκωλωθεί να μοιράζω χαρτούρα εδώ κι εκεί και τη γυναίκα μου την είχαν ξεχάσει στην ανάνηψη για 4 ώρες.

10. Δεν υπάρχει δεκάλογος, follow your heart!


Χαρείτε τις ευχάριστες αλλαγές στη ζωή σας babakes 2be!
 

 

 

6 σχόλια:

Crazy Tourists είπε...

Από τις πιο γλυκές αναρτήσεις που έχω διαβάσει τελευταία!
Με το καλό το μωράκι!

Τρελοτουρίστρια

gimo είπε...

Μας έλειψες babaka?! Αχ, τί μου θύμησες με αυτό το τηλεφώνημα. Είχα αποκτήσει έναν κούκλο και ο καλύτερος μου φίλος είχε μείνει απο μπαταρία στο κινητό! Ήθελα να του φωνάξω με όλη μου τη δύναμη "ΕΓΙΝΑ ΜΠΑΜΠΑΑΑΑΑΑΑΑΣ" και δεν μπορούσα! Είχα φρικάρει ο άνθρωπος! Τελικά το κατάλαβε στις 12.30 το βράδυ, με πήρε πανικόβλητος να μάθει τί είχε συμβεί και του είχα κάνει 15 κλήσεις και μ'ένα ουίσκι στο χέρι εγώ στο σπίτι, μ'ενα ουίσκι αυτός στο σπίτι του μιλούσαμε 2 ώρες! Να ζήσει το μωράκι! Btw, πόσο τέλειος ο δεκάλογος! :))

efal είπε...

...και εγώ που νόμιζα ότι ήμουν η μόνη που κατάλαβα ΛΑΘΟΣ! Αχ ρε babakas πόση χαρά μας έδωσες και μας την πήρες πίσω. Και μόνο στη σκέψη ενός ακόμα ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΥ Σέργιου, ΚΑΤΑΧΑΡΗΚΑΜΕ!

Ας είναι, και ο δεκάλογος καλός είναι (κρίμα που δεν είχες πρόχειρο 4 μήνες πριν για τον καλό μου :)
Καλά τα καταφέραμε πάντως!

πι ες: πότε θα γράψεις βιβλίο για μελλοντικούς babakes???

Elena είπε...

Μπορεί να αργούν τα ποστς αλλά μας αποζημιώνουν!!!! Εξαιρετίκ ουανς μορ!!!!
Για το σημειο 8 συμφωνώ απόλυτα!!

Με το καλό να πληθύνετε η παρέα των babakas!!!

γονείς με κολικούς είπε...

Περιμένω τώρα και τον δεκάλογο για τον μπαμπά του δίχρονου! έλα ξέρω ότι μπορείς, έχεις περάσει κι από κει...

να'σαι καλά να γράφεις, μη χάνεσαι!!

ChristinaD είπε...

Σωστός για άλλη μία φορά,ωραία τα λες!!