Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

babakas σε αριθμούς

48 και ένα ποστ έως σήμερα. Προσπαθώ να γράφω κάθε μέρα, εκτός από τα ΣΚ που θέλω να είμαι περισσότερες ώρες με την οικογένεια.
69 φίλοι στο FB
τυχαίο; δε νομίζω.
2.150 επισκέψεις αυτή τη στιγμή.
Δεν περίμενα ποτέ ότι θα με διάβαζαν όταν ξεκίνησα να γράφω. Το είδα σαν ημερολόγιο που θα μπορεί να διαβάσει αργότερα ο μικρός και σαν μια ακόμα τουίστεντ επικοινωνία με τη marquise. Αυτή άλλωστε μου έβαλε το μικρόβιο.

via

2 ετών
Θα γίνει την ερχόμενη Παρασκευή ο μικρός. Δεν μπορώ να φανταστώ τον κόσμο μου χωρίς αυτόν. Με έχει "ρουφήξει" καθολικά!
Τέσσερις
Είμαστε μαζί με τον Marco, ο οποίος τον Μάρτιο θα κλείσει κι αυτός τα τέσσερα. (BTW, το ρίζι τούρμπο!)
2:53''
Ο μέσος όρος ανάγνωσης και παραμονής των αναγνωστών στο babaka? Να γράφω περισσότερα ή συχνότερα;
Δύο
Blogs έχει η οικογένεια. Αυτό και το La Marquise Desordonee. Άραγε πως θα εξελιχθεί το πράγμα όταν θα φτάσει σε ηλικία να μπλοκάρει, ή όπως αλλιώς θα λέγεται τότε, ο μικρός;
Μηδενική
Είναι η υπομονή μου με την για λίγο ακόμα κυρούλα σπιτονοικοκυρά. Μετά αναρωτιούνται γιατί μένουν τα σπίτια ξενοίκιαστα.
29
Θα είναι το νέο νούμερο που θα γράφει το σπίτι μας εντός ολίγου. Μου αρέσει, είναι αυτό το παρά ένα, κάτι σαν ανεκπλήρωτος έρωτας. Το μικρό κουσουράκι που γοητεύει, δεν είναι 30, είναι 29!
17 
Αυγούστου ήταν το πρώτο μου ποστ. Είχαμε πάει να πάρουμε καινούρια παιχνίδια για τον μικρό, το πρώτο του playmobile και δεν μπορούσα να συγκρατήσω τη χαρά μου.
9 πιστοί
εγγεγραμμένοι αναγνώστες, φίλοι κι ας μην έχουμε βρεθεί από κοντά ποτέ.
"Άνα, ντίο, τρία!!"
Ο μικρός άρχισε να μετράει.
Έντεκα
Πήγε και σήμερα δύσκολη μέρα. Αποθηκεύω και την κάνω.



5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Να γράφεις περισσότερο μπαμπάκα!

sstamoul είπε...

Για τα ευχάριστα, να τα εκατοστήσεις! Καλή συνέχεια!

efal είπε...

εεε μπράβο σου!
πολύ μου αρέσουν τα νόύμερα :)
Αν πάντως ήξερα πως να σε βρω θα ήμουν κι εγώ φίλη στο FB.

Θέλουμε πιο πολλά ποστς!!!!!!!

μπαμπάκα; είπε...

@efal:

http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001495383113

;-)

Ανώνυμος είπε...

Κιπ ράιτινγκ babaka?! Θα κάνω κι εγώ φρεντ ρικουέστ στο FB.