Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010

T-shirt babaka?



Όταν έχεις φάει ακαδημαϊκά το "μπράντινγκ" με το κουτάλι, όταν καθημερινά προωθήσεις, δυναμώνεις και επικοινωνείς μια "μπράντα", όταν γύρω σου βάλλεσαι από "μπράντες" στο τι θα φας, πιεις, φορέσεις κ.α., δε σου μένει να παρά να "παίξεις" στον (λιγοστό) ελεύθερό σου χρόνο με κάτι δικό σου.

Στο πλαίσιο το μότο, "μπαμπάκας είσαι και φαίνεσαι" έφτιαξα μια σειρά από μπλουζάκια για "ανήσυχους" μπαμπάδες.

























Ως νέος στον χώρο της dad couture δέχομαι σχόλια...ποιο σας αρέσει περισσότερο; (εμένα το τρίτο...)

Και επειδή είναι και πρωτομηνιά και Παρασκευή, σας έχω δωράκι το "εικαστικό" του πρώτου μπλουζακίου, το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε και να χρησιμοποιήσετε ως "σιδερότυπο" (να σαν αυτά που έδιναν το Μπλέκ, Αγόρι, Μανίνα, Κατερίνα...)





 (κάντε κλικ για να εμφανιστεί το πραγματικό μέγεθος, μετά δεξί κλικ και save as. Το τυπώνετε με fit to page σε Α4 χαρτί για μεταφορά σε ύφασμα)






Καλό μήνα, καλό Σου-κου και....καλό-φόρετο!


5 σχόλια:

Υποκειμενικά είπε...

sostos o babakas... iChange too!

efal είπε...

...υποκλίνομαι once more και επιλέγω το #3 κι εγώ για dad couture promo άμεσα! Μήπως να κάνεις κι ένα eshop να ψωνίζουμε; Γιατί είμαι σίγουρη ότι μπορείς και για τις mamakas να φτιάξεις papades. Καλό μήνα babaka αγαπημένε και εμπνευσμένε :)

Olivia Gavrili είπε...

Εμένα μ' αρέσει το πρώτο για την απλότητά του! Και το τρίτο μ' αρέσει, αλλά αυτό θα κερδίσει όλα τα φώτα, οπότε στηρίζω το πρώτο! Νταξ;;;

Unknown είπε...

Τα μπλουζάκια σου είναι φοβερά.. μου αρέσει το 3ο πολύ αλλά και το 2ο. Πως θα γίνει να αγοράσω? Εχει γενέθλια ο άντρας μου κ γω είμαι στον 9ο μήνα.

μπαμπάκα; είπε...

@Venetia Kerou, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! αυτό το post το είχα γράψει εδώ και πολύ καιρό...Δυστυχώς δεν τα πουλάω με κάποιον τρόπο - ήταν έμπνευση της στιγμής που έμεινε εκεί και δεν προχώρησε σε κάποια "επιχειρηματική περιπέτεια". Χρόνια πολλά στον σύζυγο και η ώρα η καλή για σένα! Αγόρι ή κορίτσι;