Κυριακή 17 Απριλίου 2011

τα φτυσε....

Βροχή όλη μέρα σήμερα και για κάποιους η Κυριακή είναι μια απόλυτη κοκούνινγκ μέρα, για τους έχοντες όμως 2χονα και 3χρονα στο σπίτι μπορεί να είναι μια ατελείωτη ημέρα. 
Αρχίσαμε πρωί πρωί στις 7. Και εσύ που διαβάζεις και ξέρεις, όταν αρχίζει το μικρό διαόλι αρχίζει με κουμπί ον-οφ. Ο ενήλικας θέλει σιγά σιγά το ζέσταμά του, τον καφέ του, το σούρσιμο στον καναπέ. Το παιδί όμως, άπαξ κι ανοίξει τα μάτια του αρχίζει με τα 1.000.

Έτσι κάπου στις 8:30 και αφού είχαμε πιει το γάλα μας και εγώ επιχειρούσα να δω 2-3 νέα στον υπολογιστή και ο Σέργιος Ντόρα μια επανάληψη νικελόντεον (το Θεό τους ρε π@#στη, έχω μάθει τους διαλόγους από έξω με αυτό το επεισόδιο με το Γερο-τρόλ-που-στη-γέφυρα-ζειιιιιι), τον ακούω τον μικρό μου δαίμονα να φτύνει.
Κάνω έτσι το κεφάλι μου και τον βλέπω να αφήνει σαδιστικά μια πλούσια φτυσιά επάνω από τον αποκωδικοποιητή της τηλεόρασης. Του βάζω χέρι, σκουπίζω με το χέρι μου το μηχάνημα και προχωράμε...


Ε, αν θέλεις το πιστεύεις, ο μικρός βραχυκύκλωσε τον αποκωδικοποιητή (είναι πλέον άχρηστος) με μια φτυσιά η οποία μπήκε μέσα στην πλακέτα από τις γρίλιες του εξαερισμού! Ίσως η πιο αστεία και εκνευριστική ζημιά που έχει κάνει ως τώρα! 

Σόρυ Ζετάκι, αλλά σήμερα θα παρουσιάσεις χωρίς την μπαμπακαοικογένεια...


Δεν υπάρχουν σχόλια: