Σάββατο 23 Απριλίου 2011

Πασχαλινές ιστορίες παρτ γουάν

Καθώς ο Σέργιος κοιμάται, μήπως και καταφέρουμε να πάμε στην ανάσταση παρέα παραθέτω χυμαδώς διαλόγους θρησκευτικής γνωριμίας...

via















- Αυτός αγάπη μου είναι ο επιτάφιος. 
- Τι είναι ο επιτάφιος μπαμπά;
- Είναι το κρεβατάκι του Χριστούλη που το έχουν στολίσει με λουλουδάκια.
- Ποιος είναι ο Χριστούλης;
- Ένας καλός κύριος, που έχει μητέρα την Παναγία.
- "Παναγίτσα μου!" που λέει η γιαγιά όταν πέφτω;
- Ναι αυτή.
- Τον ξέρω τον Χριστούλη;
- Είναι αυτός ο κύριος στις εικόνες στην εκκλησία.

.....
 
- Να, αυτός είναι ο επιτάφιος, με τα φαναράκια και τα κεράκια.
- Δε μου αρέσει. Είναι κακός.
- Όχι αγάπη μου, είναι καλός, είναι το κρεβατάκι του Χριστούλη.
- Δε μου αρέσει. Είναι μυτερός και κάνει χχχχχχχχ

.....
 
- Που είναι οι καμπάνες;
- Εκεί επάνω.
- Άκου πως κάνουν! Νταν!
- Ναι, αλλά δες εσύ τον επιτάφιο!
- Τον βλέπω. Ποιοι τον κρατάνε;
- Κάποιοι καλοί κύριοι από την εκκλησία.
- Πάνε να τον πετάξουν;
- Όχι αγάπη μου, τον πάνε βόλτα...
- Γιατί;

Αν κανείς έχει ακούσει για τα πάθη του Χριστού σε κλασικά εικονογραφημένα, ας ρίξει ένα σφύριγμα, δεν το χω να του το εξηγήσω με καρφιά, λόγχες και Γολγοθάδες..

Δεν υπάρχουν σχόλια: