Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010

Κουρσάκια ξανά σε δράση!

Πόσο μου την δίνει όταν βλέπω ανθρώπους να μη χαρίζουν / πετάνε τίποτα...να γεμίζουν ντουλάπια, αποθήκες πατάρια με άχρηστα πράγματα...

Υπάρχουν βέβαια και περιπτώσεις για τις οποίες συνειδητοποιώ ότι δεν πρέπει να είμαι απόλυτος στη ζωή μου!

Η μητέρα μου - που ευτυχώς δεν είναι "μαζώχτρα" - κράτησε μερικά παιχνίδια μου, κυρίως αυτοκινητάκια και πρόσφατα μου τα έδωσε.

Σας παρουσιάζω λοιπόν μια μικρή κίτρινη συλλογή, η οποία πέρασε αυτομάτως στα χέρια του μικρού!!!!

Renault 5 turbo
Citroen 2CV
οδοστρωτήρας
αντίκα






























































Όλα τα κουρσάκια είναι made in England / France. Made in China δεν παίζει πουθενά, αν αυτό σας λέει κάτι σοσιαλο-οικονομικά.

Όσο για την ποιότητα κατασκευής, οι εικόνες μιλάνε από μόνες τους. Άμα τα φας στο κεφάλι πηγαίνεις για ράμματα...

Εν τω μεταξύ, βλέπω ότι πολλά μοντέλα έχουν και συλλεκτική αξία!

Στο toycollector γίνεται ένας τρελός χαμός. Μια μικρή βόλτα θα σας γυρίσει σίγουρα πίσω στα παλιά...


Για ψαχτείτε στα πατρικά σας λοιπόν...





Δεν υπάρχουν σχόλια: