Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

Γουέν Βέφα μετ Τζέιμη

Η αλήθεια είναι ότι αισθάνομαι λίγο άσχημα απέναντι στους μπαμπάδες και στις μαμάδες που έχουν κοριτσάκι, γιατί τα περισσότερά  μου ποστ είναι γραμμένα με τη ματιά του μπαμπά που έχει γιο.  
Έτσι σήμερα είπα να το μοιράσω λίγο και να γράψω για μαγειρέματα και κουζίνες που παραδοσιακά αφορούν τα κορίτσια, αν και βλέπω ότι και τα αγοράκια τη βρίσκουν με αυτό το σπορ. 
Άλλωστε οι μεγαλύτεροι σεφ είναι γένους αρσενικού (κλασική δικαιολογία μαμάς που προσπαθεί να πείσει τον μπαμπά να αφήνει τον γιο να παίζει με τις κατσαρόλες...)

Via Kidsmodern




















Ανακάλυψα πρόσφατα την παραπάνω Δου-νου-του κουζίνα και μου άρεσε πολύ! Για να τη φτιάξετε θα χρειαστείτε μόνο ένα καλό χαρτόκουτο, μαρκαδόρους, κολλητική ταινία, ένα κοπίδι και αναλόγως πόσο Μαγκάιβερ είστε μπορείτε να το εξελίξετε! 

Μια λίγο πιο ακριβή και ελάχιστα σύνθετη κατασκευή είναι η παρακάτω. Σας θυμίζει κάτι;

Via Ohdidoh




















Είναι κατασκευασμένη από προϊόντα ΙΚΕΑ!

Via Ohdidoh


Υπάρχουν δεκάδες ιδέες στο internet για να αποκτήσει η κόρη σας (ή και ο γιος σας) μια κουζίνα από τα χεράκια του μπαμπά, με λίγα χρήματα και DIY διάθεση. Δεν έχετε παρά να το γκουγκουλάρετε και να διαλέξετε την ιδέα που ταιριάζει στην όρεξη, τις ικανότητες και τον χρόνο που διαθέτετε! 

Και όπως λέει και η κα. Βέφα στο τέλος κάθε συνταγής: Κααααααλή σας όρεξη! 





5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

γλυκούλικο το ποστάκι σας μπαμπακουλίνι και έδωσες φτηνές κ πρωτότυπες λυσούλες για κουζινουλίτσες με χαρτονάκια ...όπως θα απαντούσε κ η εμετικούλα Βέφα.
Τ.

Kalli Kent είπε...

Απίστευτη κατασκευή! Ένα μπράβο και στο μπλοκ σου γιατί σπάνια συναντάμε μπαμπά να μιλάει για τα παιδιά του! Εύγε! Θα μου επιτρέψεις να το προωθήσω έτσι; Και μην αγχώνεσαι... έχουμε μοιραστεί εμείς .... κορίτσι & αγόρι! Και τα δύο θέλουν να μοιάσουν στον μπαμπά τους που είναι σεφ! (μα κανείς στην μαμά;;) !!!!

Ελισσάβετ Γεωργιάδη είπε...

Δεν το πιστεύω!!! Καλά είναι υπέροχες οι κατασκευές. Ειδικά με τη δεύτερη έχω μείνει άφωνη!!!!
Το μπλογκ το ανακάλυψα μόλις προχθές και με τη μια και μοναδική ανάρτηση που διάβασα με κέρδισες. Και από εκείνη τη στιγμή είσαι στη λίστα με τα αγαπημένα μου!

μπαμπάκα; είπε...

@Kalli: Pls share! Αναμένουμε συνταγή γκουρμεδιάς από τον μπαμπά.

@Mamma el: Thx! Μπορείς να τσεκάρεις και το παρακάτω κατατόπι που μου έχει μάθει η καλή μου marquise:
http://ikeahacker.blogspot.com/

Olivia Gavrili είπε...

Φτου! Όλο τα λάθος κομμάτια παίρνω από το Ikea!! Αλλά έχω τα σουπλά!!